Dream it, feel it, live it.

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda Soetnos - 30 november 2011 21:59

Hei... Ledsen att jag inte skrev tidigare men jag har haft fullt upp... Bland annat har mamma haft ljusparty och jag hjälpte till med fika och sedan så har jag tittat på 2012... Faan vad rädd jag är nu :/ Men men ... dem säger ju nu att det inte kommer hända något så jag får väl tro dem :) Men vad gör ni då?  Jag ska sova snart... Tänkte bara raportera er lite :) Imorgon ska jag vara själv hemma.... Mamma och Håkan ( min låtsas pappa ) Ska tiill Ullared imorgon :) Jävla Fuskisar... Naj nu ska jag lägga mig ner i sängen och lyssna på musik och drömma mig bort =))) Hahahahaha asg... Kan inte sluta skriva jag älskar bara att skriva :) Kan väl berätta lite om min skola :) Jo, vi har tre mentorer till min klass.. Biggan, Johan Och Janne... Janne är gympa lärare :) Johan Är Teknik Och Träslöjd lärare :) Biggan är SO och SV lärare =) Biggan är min mentor... Hon är ganska gammal för hon hade Håkan^ som elev... Och han är 42... I ock för säg hade Janne honom också men ändå :) Jahapp... Ska se om Kebabemmadjkid fått iordning radion imorgon... Hon fixade inte det idag.. Hon visste nämligen inte hur hon skulle göra =) Ska bli kul att träffa Ulle imorgon ( www.ullis98.bloggplatsen.se ) :) Hon är typ min nya bästis =) <3 Min andra bästis Linnea och jag träffas inte så ofta men hon har fortfarande plats i imtt hjärta <3 Hon kommer alltid vara min bästis men nu får ullis ta över den platsen ett tag <3 Jag kan ju berätta att Nikita och Emma I Har gjort slut... Varför vet jag inte... Sen har jag kommit på ettt nytt ord BICH... Natt Natt <3

Av Amanda Soetnos - 29 november 2011 19:02

<3 TJOOOO!!!! Saknar er mina kära läsare... Så se till att era kompisar osv. läser <3 :) Vad har hänt sen senast? Jag har försökt glra strumpdocka men jag vart förbannad så jag kastade hela skiten x] Men iaf. Åt apelsin med Pepparkaka  förrut... YUUUMMMM!!!... Sedan åt jag  Havregrynsgröt  :) 

  Den med russin är min syrra maias :> Den andra är min <3 

Nu kommer min önskelista:

1. The sims pet

2. Pengar

3. Presentkost

4. Kärlek <3

5. Kläder

6. GOOODIIS!!!

7. Flygel

8. Häst

9. Hund

10. Katt

Jupp... det är väl det :> Dem står inte i ordning bah så ni vet... Kommentera eran önske lista <3 Pöss


Av Amanda Soetnos - 29 november 2011 12:26

!!!! heu!!!! Vad görs där ute i världen? Jag sitter på bibloteket och bloggar =)) Vi har Lunch nu, maten var typ slut så fick äta laktos först och sedan vänta på att fiskpinnarna skulle bli klara... Jo det var Diamantens Fiskgratäng om ni undrar.... Och den är så jävla goood!!!!  12.40 har vi Engelska.... Vet inte vad vi ska göra på engelskan...  Efter har vi SO med min mentor... Nu ska jag dra pöss pöss

Av Amanda Soetnos - 28 november 2011 20:11

Tjooooo :) Vad görs där ute?? Här så gör jag ingenting... Min småsyskon har precis lagt sig... Jo vi ställde upp tomtarna igår så här ska ni få se några bilder jag tog <3

  Eiii       Faan vad jag älskar julen  <3 :)
Idag hade vissa omprov i matten... Inte jag *puh* Men Ullis hade :D ( www.ullis98.bloggplatsen.se ) <--- Min kompis blogg :)    Men det gick bra för henne vad jag vet... Annars hade vi Lucia träning idag :) Amagash vad jag längtar till jul asså <<<<<3333 =)))  Vad önskar ni er i julklapp??? Kommentera eran Önskelista :) Ska skriva min snart :D Världens bästa jag lovar :) Sen kommer resten få rösta på vems önskelista som är bäst :) Så kommentera eran på min sedan och så kommer det bli omröstning om vems som är bäst :D Nu ska jag ta något att äta :D Jag är jämt hungrig ;) 

See you later Bai Bai <33333

Pöss xD

Av Amanda Soetnos - 27 november 2011 21:43

Jag gillar inte skolan :( Imorgon ska vi ha matte... Det är kul ibland... Men jag hatar det endå.... Oh visst ja jag kanske ska göra matte läxan så jag inte missar den :) Det vore lite jobbigt kanske... Vad gör ni då? Jag sitter och facebookar med kompisar och familj... Är törstig.... Ska gå ner och ta en  macka och ett glas juice :) Hör snart pöss pöss <3333

Av Amanda Soetnos - 26 november 2011 22:23

Nej nu ska jag titta på Adam och Eva :) Haha den suger men men ... Har inget annat att göra så syns välla snart <33333 PÖSS!!!!! <3333333

Av Amanda Soetnos - 26 november 2011 22:08

Jahapp ska man till badhuset i finspång imorrn... Ska bli kul :D Just nu sitter jag i ett par hus i Sturefors utanför Linköping... Har inget att göra typ... Jo jag ska berätta något annat för er :)

Kvinnans Ålder:

Mellan 10-20: Som Asien, Välkänd men outforskad.

Mellan 20-30: Som Afrika, Het men ändå fuktig.

Mellan 30-40: Som USA, effektiv och tekniskt fulländad.

Mellan 40-50: Som Europa efter två världskrig, härjad men ändå skön.

Mellan 50-60: Som Sovjetunionen, alla vet var det ligger men ingen vill dit.

Mannns Åldrar:

Mellan 10-20: är han som en Fiat, liten men ettrig.

Mellan 20-30:  är han som en Porsche, snabb och välsmord.

Mellan 30-40: Är han som en Citroën, formfulländad.

Mellan 40-50: är han som en Opel, lovar mer än han kan hålla.

Mellan 50-60: är han som en T-Ford, måste vevas igång för hand.

Ngn som inte fattar? Kommentera vad ni inte fatta...

Ska ta några bilder på mig imorrn... Eller inte... Det blir lite snuskigt om jag lägger ut bilder på mig i Bikini... Tycker inte ni det? Jo... Någon mer som ska till finspång imorrn? :)

Hmm.... Vill ha godis :) Ska äta godis :)

Saknar mina vänner... Ulrica... www.ullis98.bloggplatsen.se <--- Min kompis blogg <3 Haha :) Hon skriver inte så mycket men det gör inget... För hon är sig själv. Och det gillar jag :) Nej nu ska jag hämta godis :* Ses senare...

Pöss Pöss    :) <33


Av Amanda Soetnos - 26 november 2011 22:04

Jag älskar er som älskar mig för den jag är... Att vara eller inte vara... Det är frågan <3 Jag föredrar att vara... Man ska inte vara rädd för att vara den man är <3 För dem som inte gillar dig för den du är förstår inte vilken tur att du är som du är <3 Istället för att ljuga om den du är <3 Som vissa gör... Och när man får reda på sanningen om dem så blir dem arga och hatar en <3 VF??? vf finns det sånna människor? Jag vet inte.... Men jag hoppas att alla är dem de är... Annars har ni inte fattat vad livet handlar om <3 Puss på er som är er själva och vågar berätta sanningen <3 För det var något jag inte gjorde... Och då förstördes mitt liv... Och glöm inte att våga säga ifrån <3 För inget är viktigare än att 1. Vara sig själv 2. Berätta sanningen och 3. Våga säga emot <3 Glöm inte dem  tre relgerna så kommer ni få ett lyckligt liv <3

Presentation


That's so unicorn.

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vem är eran favis i One Direction? :$ (Bromance gills här )
 Harry
 Louis
 Niall
 Liam
 Zayn
 Narry
 Larry
 Zarry
 Lirry
 Niam
 Nouis
 Ziall
 Ziam
 Lilo
 Zouis
 Usch hatar one direction.
 FAGS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fluttershy My Little Pony



Ovido - Quiz & Flashcards