Dream it, feel it, live it.

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Sorry ( for party rocking )

Av Amanda Soetnos - 23 april 2012 21:19

Asså herregud. Det är verkligen någotfel... aja har bytt igen, hoppas på bättre resultat denna gång ;) På senaste tiden har det väl inte hänt så mkt. Jag har varit på ullared i två dagar ( hitta massa fint ) och har färgat håret!  Vad tycks? Kommentera gärna, för jag vill gärna veta om jag passar i det :) Nej nu ska jag parta mer på GT, men jag ska FÖRSÖKA blogga igen imorgon <3


:* Amanda 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Soetnos - 28 juni 2013 00:02

Heej!    jag har en ny blogg nu, som jag faktiskt är rädd aktiv på. www.nattstad.se/awsum  läs gärna om min fina sommar 2013 där.    Puss <3 ...

Av Amanda Soetnos - 19 april 2013 07:46

Okejj, mitt internet på min mobil har varit lite koko.. Förlåt för det. Iaf godmorgon mina solstrålar :* Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan. Jag gick upp 06.00 idag *ouff* då min låtsas pappa skulle iväg tidigt och min mamma är på u...

Av Amanda Soetnos - 16 april 2013 21:03

Okej, nu kommer lite nyare bilder på mig. [ Kolla på egen risk ]...

Av Amanda Soetnos - 16 april 2013 18:54

Okejj, grammatik och stavning kan vara dålig så #nohate   ( Omslag på boken lägger jag ut senare )      I sat on the busseat on the tourbus. Louis and harry sat in the front and watched a movie, and Zayn and Liam sang Whats make you beautiful. ...

Av Amanda Soetnos - 16 april 2013 18:34

Okejj, ska bli seriös nu. Ska blogga minst en gång om dagen, dock kommer det bli via mobilen då min dator är inne på lagning. Jag vet visst är det sorgligt :(  Iallafall, under Sportlovet färgade jag håret svart och rosa, men det blev inte rikti...

Presentation


That's so unicorn.

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vem är eran favis i One Direction? :$ (Bromance gills här )
 Harry
 Louis
 Niall
 Liam
 Zayn
 Narry
 Larry
 Zarry
 Lirry
 Niam
 Nouis
 Ziall
 Ziam
 Lilo
 Zouis
 Usch hatar one direction.
 FAGS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fluttershy My Little Pony



Ovido - Quiz & Flashcards