Dream it, feel it, live it.

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Soetnos - 23 april 2012 21:19

Asså herregud. Det är verkligen någotfel... aja har bytt igen, hoppas på bättre resultat denna gång ;) På senaste tiden har det väl inte hänt så mkt. Jag har varit på ullared i två dagar ( hitta massa fint ) och har färgat håret!  Vad tycks? Kommentera gärna, för jag vill gärna veta om jag passar i det :) Nej nu ska jag parta mer på GT, men jag ska FÖRSÖKA blogga igen imorgon <3


:* Amanda 

Av Amanda Soetnos - 17 april 2012 21:57

Heeej!!!! 


Asså gud förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men det är något jävla fel med mitt lösenord. Men nu är det ändrat och jag ska se till att få igång den här bloggen igen... Jävla lösenord... Men iallafall... Mitt påsklov är slut, och det var ett ganska roligt påsklov, bortsett från begravning på torsdagen. 

Imorgon är min sista dag i skolan :-P Denna vecka. Ska till ullared på torsdag till fredag :-) Med mamma, mormor och Linda... Tror jag :-P Ja, jag tänkte vara så snäll att lägga ut lite bilder nu när jag inte kunnat skriva. :-))) 

 Ja, här är en bild på mig :-P Tagen igår, har jag för mig ;)

    Sen bara en sjukt snygg bikini ;) Eller vad säger ni? Måste faan ha den, aja xD

Har lyssnat på mkt musik under tiden jag inte kommit in på bloggen, och jag tänkte dela med mig två stycken låtar :) Den första som kommer här heter Vad söt du e - Marcus Larsson och jag fick höra den första gången på GT Voice när Luddi-Lover sände ;) Jag vet att det står i början på lyricsen att den heter du är underbar men det gör den inte ^^ 

Den andra är Billy Talent - Fallen Leaves och är bara helt awesome ^^ 

Ja sen har jag även tänkt börja på det där alla andra bloggare håller på med... Det där 20 Dagars grejen ;) Och vi börjar imorgon! Men jag tänkte berätta vad det var för grejer. Så här är checklistan!

Dag:

1. Berätta om mig själv 

2. Framtid

3. Mina Vänner

4. Favoritmat 

5. Favoritställe

6. Favorit Artist

7. Vad jag gör på fritiden

8. Skolan

9. Någon jag alltid har roligt med

10. Någon jag saknar

11. Favoritfilm

12. Favoritlåtar

13. Här handlar jag mest

14. Saker jag inte gillar

15. Saker jag gillar

16. Detta är jag beroende av 

17. Min helg

18. Bloggar jag läser

19. Min stad jag bor i  

20. Sista dagen: Frågestund!<3 


Så, vi ses imorgon? ;) 


Peace <3 /// Amanda

Av Amanda Soetnos - 5 april 2012 17:10

Hej, sorry att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte kommit in på bloggen. Fett jobbigt men jag vet inte varför det inte funka... Aja, jag kan ju säga att jag har lov nu <3<3<3<3 ::*** Sen var jag ju på bio i lördags, och såg Hunger Games, kan bara säga att den äger <3 I övrigt har det inte hänt så mkt denna vecka. Förutom att jag har lov nu ( <3 ) och att jag kanske ska bli dj på GT Voice. Ni vet ju om att jag "typ" blev dj på gtfm. Men dem har ju stängt ner </3 Så nu sitter jag här och har lov, är överlycklig. :) Oh juste, jag vann en bok på bibloteket... :) <3 Nej asså... Jag skriver något mer när jag kommer på :) hihi, vi tar dagens låt, sen skriver jag väl mer i morgon!!! hihi puss så länge. ! 


Peace <3

Presentation


That's so unicorn.

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vem är eran favis i One Direction? :$ (Bromance gills här )
 Harry
 Louis
 Niall
 Liam
 Zayn
 Narry
 Larry
 Zarry
 Lirry
 Niam
 Nouis
 Ziall
 Ziam
 Lilo
 Zouis
 Usch hatar one direction.
 FAGS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fluttershy My Little Pony



Ovido - Quiz & Flashcards