Dream it, feel it, live it.

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Soetnos - 30 mars 2012 22:54

Hej.. Jag är sjukt trött, men jag kan berätta lite xD <3 Sitter o nöter wordfeud på brorsans telefon, + draw something.. Heter Mandarinen98 på båda ^^ Bara o requesta... Imorgon ska jag på bio, med Ulle, Johanna, Anna o Maria :) <3 Vi ska se Hunger Games... Spännande :) Idag så hade jag lektion i 20 minuter på morgonen... Vi hade so och jag hann inte göra så mycket, haha...  Sen drog jag, ulle o erik till bibloteket och lästa draken med de röda ögonen för 6 åringar.. Dem vasr indelade i två grupper. Först var det den jobbiga, då det var massa dryga skitungar i den som ska kommentera allt, och dem verkade inte gilla ulle ;) <3 Mellan grupperna fick vi fika bakom disken, coolt ^^, sen den andra gruppen var den lugna, dem satt liksom pinsamt tysta och bah " wow " :) <3 Söta barn det där.. Sen hade vi läsning, gymnastik, samling, teknik o samling... Varit en ganska chill dag, och när jag kom hem, så städa jag mitt rum, sen satte jag mig vid tv'n och har typ tittat på tv'n sen dess... Det vill säga sen 17.04 eller något liknande. :) <3 

Sen kollade jag på let's dance, haha asså skiit!!! xd <3 Nej vet inte vad jag ska skriva är så jävla flumm... Vet ni vad? Vi gör så här istället, jag skriver mer i morgon efter bion? okok? :* Tar lite bilder osv :) <3

OKok? bra då säger vi så... Glöm inte å adda på wordfeud och draw something!!!! Mandarinen98! :) <3

/// Amanda

Ps. sover i soffan inatt c:

Av Amanda Soetnos - 29 mars 2012 21:45

Hej, assååå jag har inte så mkt att skriva om xD     

Men, jag kan väl berätta att jag kanske ska på bio på lördag, ska se the hunger games xD <3 Jag vet inte pooofff!!! Ska väl till busfabriken eller nåt på söndag, tror jag xD <3 Nej helt ärligt, har inget o skriva om :o <333333 

Gilla " We Love Nicki Minaj " på facebook <--- ! Nej vi tar dagens låt, sen skiter vi i resten och jag skriver hyperdyper mkt imorrn!!! OkoK???????? <3 :*


aja fortsätta lana lite nu då!! tagga för att läsa " draken med de röda ögonen " för 6åringar i morgon, hell yeah!


:* // Amanda

Peace

Av Amanda Soetnos - 28 mars 2012 19:31

Glömde säga, att som ni kanske ser har jag en ny header, och tack så grymt mycket för headern, Di-ocean <3 Du är verkligen bäst :*  

Av Amanda Soetnos - 28 mars 2012 18:44

Hejsan svejsan!

:D Det här har varit en av dem bästa onsdagarna i hela mitt skolliv :)))))) Vi hade kortdag, sen på första lektionen så hade vi SO-läxförhör, och vi hade det i par!!! :D Sen andra passet gick vi och baka :D Jag, Ulle och Matilda var i samma grupp, och vi bakade en kladdkaka :) Eller, jag bakade mest, Ulle diskade och Matilda hämtade saker, hehe :) Sen så var det lunch, det var inte speciellt "Kul" eller vad man nu ska säga.... Det var kyckling gryta, och det såg ut som spya... Allvarligt..  xd Sen sista lektionen så bjöd vi 7c2orna på kladdkaka, fruktsallad och glas.. Yuuum... :D Sen när jag kom hem var jag så jävla sugen på kladdkaka, att jag ställde mig o baka en :P ja, det är ungefär vad som har hänt idag :P Sitter just nu och äter kladdkaka, och lyssnar på GT Voice, på gthotel.org :P Då GTFM inte funkar riktigt... Aldrig någon som sänder typ >:( Men, nu tar vi dagens låt, som är gammal ( I think ) hehe... 

Men jag tycker den är bra, men jag är ju  helt mupp xD <3 Lägger ut lite bilder på några Klasskompisar, några.;)

Detta är emma, från 8an :P <3

Lukas, i 7c2, bakom honom ser ni dennis, också från 7c2 :P

 

Detta är Helmer, från min klass xD

Sen har vi Max, min klass xd

Och, orkar inte lägga ut fler xD + har inga fler, woop woop

Anton från 7c2. Haha


Nej nu ska jag chilla här med min kladdkaka, och gt <3


Puss på er <3 /// Amanda <3


PEACE!!!


Visst fan!!! Vin fyller år idag!!! Ägaren av GT!!! Woop Woop!!! Fest för honom! :P

   

Av Amanda Soetnos - 27 mars 2012 20:31

Hej :D Har varit med ulle idag ^^ Hemma hos mig :o Och jag har varit ute... Satte på datorn nyss.. Hihi :P 

Just nu sitter jag vid gt, som vanligt :P Har tagit lite bilder med kameran, blandannat på skolan, några klasskompisar, osv :) Kan visa några, woop woop ;)       

Fuck Yeah! För er som inte riktigt förstår, Jag är tjejen med solglasögonen, och glasögon, och hon den andra saken, är min bästish <3

Lägger ut mer sen woop woop!!!!

Btw, The song of the day!!!

  

Nicki Minaj - Starships, Den äger, helt enkelt :) Vi hade btw bibloteksråd idag, och jag ska läsa " Draken med de röda ögonen " för 6 åringar på fredag... Fuck yeah! 

Nej om jag ska plugga på SO'n till imorgon? Let's do it!! :D <3



Starships was meant to fly! 

/// Amanda <3 

PEACE 

Av Amanda Soetnos - 26 mars 2012 22:18

Hejj, ledsen för att jag inte skrev igår, hade ingen ork... Pust Pust... Var i skolan idag, och hade gympa!!!! Coolt vah? hihi... Sen hade jag matte prov... Dem andra hade det förra veckan, men då var jag sjuk.. :P Jo, jag fick bra resultat :D 33/6 av 35/9 <--- Good!! <3 Stolt över mig själv.. Har inte så mycket o skriva mer idag.. Eller jo!!!! Jag har börjat på en roman, skräck.. Kommer dock inte berätta mer om den hehe... Sen såg jag och mamma på sne Skräckist... Physiocohsshsh eller nåt xxDD Usch, den var hemsk :( Ska se om jag hittar trailen tills imorgon ;) skulle även tagit bilder i skolan, på mig o ullis osv. men hade inga batterier :( </3 Men ska fixa det imorgon.. WOOP WOOP!!!

Nej, nu ska jag snart slumsilumsa :)))


Krammm Amanda <3333



Peace <3

Av Amanda Soetnos - 24 mars 2012 15:48

Heeeejj :D Skönt att det fortfarande är sol ute :) Idag så har mamma o Håkan varit ute typ hela dagen................. Dem håller på och fixar massa i trädgården. :P Liam åkte till en kompis, vilket Maia med gjorde... Tror jag.. Mormor är här med xD Hehe..... Har inte tagit några nya kort idag.. har inte vart ute idag... :P Men... Jag ska ta några sen o lägga in ;) <3 Vi kan väl ta dagens låt nu istället? :D

Haha, fråga inte... xD <3 

Ska fortsätta nöta gt här nu ^.^ Och gå ut lite sen :) <3



/// Amanda <3 Peacee <3

Av Amanda Soetnos - 23 mars 2012 15:53

Hejj, nu mår jag lite bättre :) Fast jag sitter ändå kvar inne ;) xd

Men jag var ute en stund förrut och tog lite bilder...                                                           

Ja ;) Det var lite bilder, hihi.... Tänkte att jag har ju inte lagt in någon dagens låt på ett tag, så jag kan väl lägga ut en... + Jag tänker sluta med dagens hiss o diss.. Får väl se om jag tar veckans någon gång ibland eller något liknande.  

Jag och Oliver nötter sönder filmen " Chicago " och ja, låten kommer därifrån ;) Nej nu ska jag titta lite mer på deet fiiin fiina vädret :)




/// Amanda

Peace <3                                                                   

Presentation


That's so unicorn.

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vem är eran favis i One Direction? :$ (Bromance gills här )
 Harry
 Louis
 Niall
 Liam
 Zayn
 Narry
 Larry
 Zarry
 Lirry
 Niam
 Nouis
 Ziall
 Ziam
 Lilo
 Zouis
 Usch hatar one direction.
 FAGS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fluttershy My Little Pony



Ovido - Quiz & Flashcards